Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 28. dubna 2013

Rozhovor



Konečně jsem si našla pro Vás všechny, kdo to čte, nějaký ten čas a zeptala jsem se Klárky na pár věcí ohledně střední, léta a konce devítky. :) Tak doufám,že se Vám rozhovor bude líbit. ;)


SA =) : Ahoj, jak se máš?
K : Ahoj, mám se dobře :) . Díky za optání!
SA =) :  Nemáš zač. Jaké byly tvé úspěchy ve školním roce? :)
K :  Mé úspěchy? :D Za největší úspěch považuji, že jsem se vůbec dostala do devítky! Kdo by to byl do mě řekl . :D
SA =) :   :D Kdo ví! Čekají tě ještě nějaké sotěže, nebo už je tomu konec?
K : Ano, dostala jsem se do regionálního kola řečnické soutěže Mladý Demosthenes, kde jsem byla jediná za náš region, tudíž jsem postoupila do kola krajského, kde jsem se "překvapivě" neumístila. A pak jsem byla v regionálním kole anglické olympiádě a to bylo strašné . Neptejte se na výsledek, jinak Vám rozbiju nos! :D Čekají mě ještě Hlídky mladých zdravotníků, ale v hloubi duše doufám, že se mi nakonec vyhnou. ;)
SA =) :  :D Radši se ptát nebudu. Tvůj blog je velice navštěvovaný, v čem spočívá tvé kouzlo v úspěchu? Jestli to nechceš prozradit, nemusíš ;)
K : Můj blog je navštěvovaný podle mě hodně, podle některých vůbec, záleží, z jakého úhlu to bereš . :) Já žádné kouzlo nepoužívám, prostě píšu to, co mě baví ;) .
SA =) : Tak to je dobře. =) Těšíš se, až skončí škola?
K : Na konec školy se těším moc, miluji léto!
SA =) :  Jak ti dopadly přijímačky a na jakou školu ses rozhodla jít?
K : Přijímačky dopadly nad mé očekávání, dostala jsem se na obě vybrané školy :) . Rozhodla jsem se stát knihovnicí a jít studovat do Husitského města ;) .
SA =) : Hm... takže Tábor! To ti přeju! ;) Co budeš dělat o letních prázdninách? Máš už zařízenou brigádu nebo ještě rok počkáš? :)
K : O letních prázdninách budu hodně spát, setkávat se s kamarády a taky trochu pracovat, ať mám nějaké peníze :) . Mám zařízenou brigádu. Již od března píši reklamní texty, nothing hard.
SA =) : Máš některé kamarádky, co tě štvou?
K :  Svým způsobem mě občas štvou všechny mé kamarádky. Některé víc některé míň ;) .
SA =) :  Jsem mezi něma i já?
K : Jako už jsem řekla, občas mě štvou všechny mé kamarádky. Takže i ty tam jsi ;) .
SA =) : A kruci! :D Jaké jsou tvé cíle v životě?
K :  Zatím je mým cílem udělat maturitu a pak se uvidí, co bude dál. :D
SA =) :  Jakou budoucnost si plánuješ?
K : Plánuji si krásnou budoucnost ve světle reflektorů :D ! To byl vtip, samozřejmě. Plánuji si život po boku někoho, kdo mě bude mít rád takovou, jaká jsem (i s mými rozměry) :) .
SA =) : Díky za rozhovor, Kláry! Dozvěděla jsem se o tobě spoustu věcí. :D
K : Taky díky za rozhovor! :)

Doufám, že se Vám rozhovor líbil. ;) Klárka vlastní tento blog - http://neznamaautorka.blogspot.cz/
Těšte se opět brzy na nějaký ten příspěvek. Vaše Smile Anet =)

2 komentáře: