Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

středa 1. května 2013

1. Máj, lásky čas

 
Milí blogeři a blogerky!

Tak a je tu konečně začátek května. Tohle je poslední měsíc ve školním roce, kdy se ještě MUSÍME učit, abychom si zlepšili nebo zhoršili známky na celkové vysvědčení. Já doufám, že si ještě zlepším zeměpis, ale jelikož jsem na tento předmět úplně levá, tak tomu moc nevěřím. Co vy a známky? Jste taky rádi, že je dnes svátek a nikdo nemusí do školy. Jenom většina dospělích musí do práce. Třeba moje mamka... Místo aby odpočívala, jede za půl hodiny do práce a bude tam do jedenácti, takže budu doma zase sama s Kubíčkem. Ále já už něco vymyslím.
Včera byl svátek Čarodějnic! Já se na to tolik těšila, že jsem se samou radostí ve škole zbláznila a pár lidí se o mě začalo strachovat, co se to se mnou děje. Ale v klídku, já jsem ÚPLNĚ normální. :D Byla jsem pozvaná k rybníku, tak jsem tam zašla na čtyři hodiny. =) Hodně jsem se bavila a předtím než jsem odešla tak byla:
 
Dobře, střelba z luku opravdu nebyla, ale zato byla střelba ze vzduchovky. Stříleli jsme z lehu a abych se přiznala, mně to vůbec nešlo. Pak mi ten pán, co nám s tím pomáhal, dovolil, abych si k tomu stoupla a najednou spadlo tři čtvrtě polínek naskládaných na sobě. Tak jsem aspoň zjistila, že ze stoje umím střílet lépe než z lehu. Kdysi dávno na táboře jsme měli sportovní den a taky jsme stříleli ze vzduchovky. Bylo to skvělý, protože jsem byla dokonce lepší než i kluci. Jsem střelila třikrát ze tří pokusů do hlavní postavy a tím jsem si vysloužila 30 bodů. =) Asi bych si to zase ráda někdy zopakovala. ;) Taky jste někdy stříleli z nějaké zbraně? A jak se vám vedlo? Napište do komentářů své zážitky, ráda se pobavím. ;) A nebojte, takový nemehlo jako já být fakt nemůžete. :D
Jinak Vám všem přeji krásný První Máj, lásky čas, který nás opět navštívil. Přeji všem párům, aby jejich láska vydržela co nejdéle a aby měli málo problémů. ;) Mějte se dneska fanfárově a brzy zase napíšu. :) Vaše Smile Anet =)

1 komentář:

  1. ahoi. tadi ie chytlá hystoryčQa. sQvjelí chláneQ!!!

    OdpovědětVymazat