Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

středa 17. dubna 2013

Asi blázním...


Už je to tak, asi blázním... Je 1:50 a já sem vzhůru. Ne že bych byla do této doby pořád vzhůru, ale stalo se mi, že jsem okolo osmý usnula a okolo půl jedný jsem se vzbudila. Půl hodiny jsem mamce říkala, co bylo novýho ve škole a vyprávěla jsem jí mé poslední dva dny. Mamka hodně pracuje a věčně nebývá doma. Závidím lidím, kteří se vídají s rodiči každý den. :( Vím, že si myslí: Jak mi může závidět? Co bych za to všechno dal, kdybych byl doma aspoň jednou sám.
Je to lehké, jak Vám můžu závidět. Taťka se s mamkou rozešel před čtyřmi lety a nedávno se přestěhoval do J. Hradce. Mamka je pořád v práci. Brácha žije s taťkou a ségra je v Praze. Jediný, kdo je se mnou celý dny, je náš pejsek Kubíček. Ale tomu něco říkat je, jako byste mluvili do zdi. Nesnažím se Vám říct, abyste si představili moji situaci, ale abyste byli rádi za rodiče, kteří se s vámi dennodenně vídají.
Střední školy a přijímačky - questions and answers
Už to bude, už to bude, už to bude.
Čas se pro všechny deváťáky zrychlil a za pouhých pět dní se celý týden bude rozhodovat o jejich budoucnosti. Při vší mí smůle se to týká i mě. Jsem nervózní? Když řeknu, že ano, lidi se mi vysmějou. Když řeknu, že ne, začnou si o mně povídat, že jsem divná. Jakou odpověď ode mě ostatní očekávají? To je skoro stejný jako u čokolády. Otázka: Máte rádi čokoládu? Řekněte ne a ti, co mají rádi čokoládu a sladký, na Vás budou zírat s otevřenou pusou. Řekněte ano a ti zlomyslnější se Vám pro změnu vysmějou, že je to vidět. Jaký odpovědi od nás očekávají ostatní? Stejně jako obvyklá otázka: Těšíš se do nové školy? Já na to nemůžu odpovědět, protože neznám učitele, kteří mě budou učit. Neznám své budoucí spolužáky, se kterými budu 4 roky chodit na střední. Neznám ani pořádně školu, kde se budu dál vzdělávat. Tak co mám odpovědět? Jakou odpověď byste chtěli ode mě slyšet Vy?

Jelikož jsem se opravdu snažila, tak sama musím uznat, že to není zas tak zlý. Má to být fejeton, ale já moc na takový věci nejsem. A opravdu jsem se snažila. Ještě k tomu se toho moc okolo druhý hodiny ráno nedá vymyslet. :D Napište, jak se Vám to líbí. Nebo, co bych měla změnit. Těšte se brzy na další příspěvek. ;) Vaše Smile Anet! =)

1 komentář:

  1. už vím že to vůbec není fejeton :D ale klidně napište jak se vám to líbí ;)

    OdpovědětVymazat