Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 14. dubna 2013

Dlouhá doba...

Omlouvám se. I'm sorry. A další omluvy v cizích jazycích nevím. :D No vlastně ještě jednu. Gomenasai.
Opravdu dlouhou dobu jsem sem nepřidala žádný příspěvek a nebo něco obdobného. Sice jsem rozhovor s Klér udělala, ale řekněme, že už je to půl roku starý, tak chci udělat rozhovor nový. Měla jsem totiž spoustu starostí. Ve škole jsme deváťáci vymýšleli program Třída baví třídu. Buďte rádi, že to nemáte. A pak jsme opravdu hezky dlouhou dobu řešili trička, ale naštěstí je už máme vyřešený a kdo zaplatil, tak ho má už doma. Musím se přiznat, že jakmile nám učitelka řekla cenu, druhý den jsem to už platila a opravdu moc se mi líbí.
 PŘEDNÍ STRANA
ZADNÍ STRANA
















Omlouvám se, že je to taková blbá kvalita, ale náš foťák není žádný moderní. Máme Olympus, ale značku nevím bohužel celou. Kdo by si to taky pamatoval, že? ;) Ale změníme téma. Konečně je jaro! Sníh roztál a u nás v oblastí stále sou sem tam nějaký ty hroudy sněhu, ale ty se brzy ztratí z povrchu zemského. Venku svítí sluníčko, ptáčci zpívají a člověk má okamžitě lepší náladu. ;) Konečně můžeme jít ven blbnout s kámošema nebo na pořádnou procházku se psem. Brzy nás čeká léto a skvělé prázdninové dny. Už se také těšíte? :-)
Napište mi své odpovědi do komentářů a klidně mi popravdě napište, co si o tomto blogu myslíte. Krásný zbytek víkendu Vám přeje:
PS: Sice to moc nejde vidět, ale podle mé přezdívky asi už poznáte, jak se jmenuju. Ahoj :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat