Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

úterý 23. dubna 2013

Přijata, přijata...

Konečně je tu týden přijímaček a já mám velice, ale opravdu velice radostnou zprááááááávu!
 
Jsem přijata na obě školy, na které jsem si dala přihlášky. První z nich jsem si dala na obchodku v Třeboni a druhou na SOŠ také v Třeboni, ale na cestovní ruch. A jsem na obou školách přijata. Ani nevíte, jakou mám velikou radost. To jsem se obávala dva měsíce, že mě vůbec nepřijmou. :D Bohudík se má noční můra nenaplnila.
A jak to dopadlo Vám? :)

Dnešek byl dlouhý i krátký. Ve škole nudá jako vždy, odpoledne pracovní den u babčy a bodláky zapíchnutý v mý ruce a jinak skvělá jízda na kole domů po hlavní. Když jsem přijížděla domů, tak mi tachometr naměřil 57 km/h. :D Asi budu muset brzdit, protože jsem předhonila autoškolu. A to jsem vůbec nešlapala z kopce. To by teprve byla rychlost. Mějte se fanfárově, Vaše Smile Anet =)

Žádné komentáře:

Okomentovat