Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pátek 19. dubna 2013

Skvělej den!

Dneska mi bylo fáááááájn! :D Testy ze zemáku na celou hodinu úplně miluju! :D Jak já zeměpis nesnáším... Buďto mi to nejde, nebo mi to vůbec nejde. A dneska mi to vůbec nešlo, takže se bojím, co dostanu za známky, ale člověk se něčeho bát musí, aby poté dosáhl lepších výsledků ne? To je docela dobrá otázka k zamyšlení...
Den ve škole radši přeskočím, protože většinu času ve škole mě bolela hlava. Po rajské s těstovinama jsem rychle odešla domů, protože jsem se domluvila se Símou, že se sejdeme v knihovně kvůli fejetonu. Já tomu opravdu nerozumím... :( Jenže Síma nepřišla, ale naštěstí přišla Markét a tak jsem posuzovali knížky, přesněji romány. :D Shodli jsme se na tom, že ani jedna z nás těm románům moc nefandíme... Ale co, každý má jiný vkus. Takže pak jsem vyrazila domů a zašla jsem za kámošem. Jelikož nic nedělal, tak jsem ho vytáhla ven. Celé odpoledne jsme lítali v lese jako dva blázni a křičeli jsme jako opravodví blázni. Bohudík nás nikdo neslyšel. :D Nakonec jsem ho doprovodila domů a ...... skončila jsem zase doma na počítači. :D Už začínám být jako mamka....
Kdybyste se chtěli dozvědět více o nudném školním dni, tak najeďte na tuhle stránku: http://na-vlastni-nebezpeci.blogspot.cz/2013/04/patecni-podvecer.html

V poslední době jsem od dvou spolužaček, Barčy a Máňy, slyšela o "tajuplném" GoGovi. Tak jsem se dívala na různá videa GoGa a musím uznat, že to je skvělej blázen. =)
Tady na tom videu máte NEJLEPŠÍ SCÉNKY :D Mně se líbí hrozně moc scénka: "Šiška!" :D Asi si myslíte, že jsem se zbláznila, ale nebojte se. Já už jsem blázen. ;)

Užijte si víkend a přeji hodně štěstí, úspěchů a zdarů při skládání přijímacích zkoušek. :) Vaše Smile Anet =)

Žádné komentáře:

Okomentovat