Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pondělí 14. ledna 2013

Nazdáááááárek!

Dlouho jsem nepsala a tak jsem si řekla, už asi před měsícem, že semka napíšu a změním osudy lidí :D Kecám zas tak silný řeči nevedu to zaprvý a nikomu osud fakt měnit nechci... :D
Takže shrnu, co se stalo za tu dobu, co jsem semka nepsala.
Byla slohová soutěž, má kamarádka Klára v ní vyhrála a pozejtří pojede do Tábora do dalšího kola. Dál jsem napsala olympiádu z českého jazyka, ale musím vás všechny zklamat, nevyhrála jsem ale skončila jsem se 14 body, což je takový průměr :D

V prosinci jsem se přihlásila do anglické olympiády a ta mě ještě hezky čeká tedka někdy v půlce ledna. :D
Jinak jsme konečně pokročili s tričkama, už víme jaký chceme, jenže to tedka musí říct učitelce a já na to už kašlu. ;-) Na konci ledna nás čeká Třída baví třídu... :D Zprvu jsme chtěli s některýma holkama tancovat, ale nakonec jsme si řekli že radši ne a já osobně si myslím, že jsme se správně rozhodli :D
Dále jsem pro vás konečně udělala rozhovor s Klér :-) Ale bylo to před soutěží... teda si myslím... já vám tedka nevím :D Kouknu se a hned se to dozvíte ;-)
jo bylo to po soutěži ;) máte štěstí :-D
R O Z H O V O R !
Napíšu ho příště protože se musím ještě učit a učit a učit... doufám že vám dnešní příspěvek stačí ;-)
Na ruku jsem si napsala:
Amun Kum Rai.
Amun Kum Dei.
Kíta mi fáros, aja nilo, isirian.
Kúntáš daj na, aja nilo.
Ten, kdo ví, co to je, ať mi to klidně napíše do komentů. :-)
Tak se jinak mějte šílenci a čágo belláááá :D OLÉ!

Žádné komentáře:

Okomentovat