Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

sobota 23. června 2012

Víkend a mnoho nápadů





Tak a je tady vííííkend! Konečně se můžeme vyspat a dělat, co chceme, i když ty prázdniny jsou lepší. Dobrá nálada letí světem a já vám jí předávám dál. :-) Většinou, když se zeptám nějakých svých kámošek, jak se mají, tak odpoví různými způsoby.
A.) neodpoví vůbec
B.) odpoví, ale nenapadne se jich zeptat, jak se mám třeba já
C.) otočí se a dělají, že nic neslyší
Jsem velmi ráda, že Very Chatty je zatím jediná, kdo tenhle blog naštěvuje a že mi dodává nové nápady, co zlepšit a jaké nové články udělat atd atd. Proto jsem se rozhodla, že pro vás někdy s ní udělám rozhovor. A nejlépe to bude ještě před prázdninama, aby mi neutekla a žádnej rozhovor se nakonec nekonal. :-) Ale já to nějak ještě zařídím. Už se u vás také uzavřely známky? Povím vám, že tenhle školní rok utekl rychle a mám trošku strach z toho, že se stane ze mě v září deváťák. :-D Chápejte mě dobře, protože když se na něčem má naše třída dohodnout, tak to stojí hodně nervů a trénink na vysoký tóny hlasivek kluků. Ano myslím ty naše SAMOTÁŘE :D Dneska se možná vydám k rybníku, nebo s kámoškou ven. Pište nějaký nápady, co dělat o víkendu.
 
Tak se zatím mějte, užívejte si víkend a všechnu zábavu. ;-) 
Pa,

 Smile Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat