Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 3. června 2012

Veselý den!

Taky zažíváte dny, kdy vstanete a vše má být, jak má? Já takový den dneska mám. ;-) Vstala jsem a hned jsem měla dobrou náladu a ta mi trvá do teď. Venku je "normálně", pes nekňučí a počítač funguje tak, jak má. :D Optimismus nade vše! Díky kamarádkám a kámošům a příbuzným se ze mne stal optimista a budu se t snažit nějak dodržet, i když mi občas opravdu hrabe tolik, že to děsí všudepřítomné. :D



PS: Mějte dobrou náladu jak já a stanete se blázny. :-D A to za to fakt stojí!
PPS: Temná myšlenka: Skara, budu se muset dneska učit. :-D Ale to neva. ;-) Aspoň si nějak zlepším známky. =)
 Pa Vaše, Smile Anet =)

2 komentáře:

  1. Já jsem si vzala příklad z Wendy B. a snažím se být taky optimista :D!

    OdpovědětVymazat
  2. :D Super... prostě mě přestalo bavit jak sem byla pesimista :D časem by mi to stejně někdo řekl at se změním takže neváhám a sem optimista :D

    OdpovědětVymazat