Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pondělí 4. června 2012

Cestování

Popravdě jsem ještě nikde nebyla, ale mým velkým snem bylo vždy navštívit Egypt a podívat se na pyramidy a hrobky faraonů. Kdo ví, třeba se mi podaří jednou tam zaletět nebo zajet, ale to je v budoucnosti. Pak bych možná chtěla jet do Peru a nakonec bych chtěla do Austrálie, kde bych se porozhlédla po krajině a po Sydney. :-) Krásná představa, že? Teda pro mě jo a myslím, že i Vám by se nějaké z mých třech vysněných míst líbilo.
Podle čar máte vyznačenou cestu.
Nejdříve bych naštívila Peru v Jižní Americe.

Pak bych zajela do Egypta.
A pak do Austrálie do Sydney. =)

A nakonec bych se vrátila domů s hezkými zážitky a krásnými fotky z mé velké cesty po světě.
PS: Kam byste chtěli vy na dovolenou a nebo na velkou cestu?
PPS: Pište, komentujte a bavte se tu!
Smile Anet =)

3 komentáře:

  1. kamkoliv ;) Ale docela mě láká New York, karneval v Rio de Janeiru, Malága ve Španělsku, Londýn a Paříž =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych těla do Francie, Ameriky, Británie a do deštných pralesů :).

    OdpovědětVymazat