Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pátek 1. června 2012

Den dětí a skvělá lampička

Dnes, jak víte, byl Den dětí a já už předem dostala dárek. Lampičku na spaní. Vypadá jako malé srdce, které má 3 různé barvy a její světlo Vás dokáže uspat raz dva. Už jsem párkrát tu lampičku použila a opravdu jsem v pohodě usnula. Zkuste taky poprosit o lampičku na spaní, kdo málo spí a nebo se mu špatně usíná.

Tak co si o ní myslíte? Já vím, nejsou to moc kvalitní fotky, ale fotila jsem v noci, takže tyhle byly jediné, které se mi povedly. ;-) Jo a jistě se ptáte, od koho tu lampičku mám. Ne, není od kluka. :-D I když podle toho srdíčka jste to takhle odhadli, že jo? Tu mám od tety z Prahy. Říkala, že tam lepší lampičku neměli. :-) No tak, já jsem aspoň ráda za tuhle, protože se občas vzbouzím ve tři ráno a nemůžu usnout a ani vůbec ne zhasnout si po vzbuzení.
PS: Příště budu psát o tetovačkách a tetování. ;-))

2 komentáře: