Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

úterý 23. července 2013

SUMMER HOLIDAYS!


 

A je to tu! Už jsou konečně prázdniny, na které jsme se všichni tolik těšili. Jenže těžší úkol je se nějak zabavit, když se nudíme ne? :D

Jelikož mé plány nejsou dlee očekávání, tak se vždy pokouším vymyslet něco, čím bych se zabavila... Musím se přiznat, že na konci měsíce května jsme se přestěhovali do Sezimova Ústí. Pro ne moc velké zeměpisce(ako som já =D): Sezimovo Ústí(Sezimák, ďoura světa bez života) se nachází těsně u Tábora a u Planý nad Lužnicí. Celý měsíc školy jsem pak strávila u babičky a u dědy. Přežila jsem to, ale jestli tohle čte někdo z mých bývalých spolužáků, chtěla bych jim oznámit, že mě to mrzí. Mrzí mě, že jsem vám celý měsíc lhala. Vůbec to nebylo lehké tajit před vámi, že už nejsem ten pravý studeňák. Že teďka je, jak řekla máma, můj domov Sezimák...
Ale co, život jde dál a já se s váma přece ještě tolikrát uvidím, ne? :D
Takže zpátky k našemu prvnímu tématu... Prázdniny jsou super, ale někdy přece jenom přijde den, kdy nevíte, co dělat a strašně moc se nudíte.. Když to na mě přijde, buďto koukám na filmy a nebo si čtu a nebo si kreslím a nebo blbnu se psem a nebo... a tak dále a tak dále. =D Stačí se jen trochu zamyslet a hned vás něco napadne, co byste rádi dělali. Zkuste napsat přátelům, které já tady samozřejmě nemám, nebo běžte na kolo, na kterém bych sice ráda jezdila, ale neznám to tu. :D Nj.. život je celkem krutý, ale jak mě naučil strejda. Může být i hůř, ale ve skutečnosti to už hrozný je. :D Můj strejda je optimista, že by mi ho mohl závidět snad celý svět...
"To su klidný! Taky si klidný?" náš obvyklý rozhovor. :-)
Teď mě čeká celý měsíc brigáda a docela se už těším. Sice nejsem nadšená z toho, že nevím, co přesně budu dělat, ale aspoň mám něco sehnaného ne? =) První týden prázdnin jsem byla u příbuznejch a kvůli sestřence jsem vstávala v půl šestý ráno. =D Můj spánkový cyklus byl narušen, ale jelikož jsem pak byla dva týdny u taťky, tak se mi spaní rapidně prodloužilo. Každý den jsem vstávala v 8! Jupí! Stal se zázrak... A teďka vstávám většinou okolo 7, protože máme blbý závěsy a mě vždycky probudí to světlo. Sice si nemůžu stěžovat, ale hodně se mi stýská po Studené, po kamarádech a po přírodě. Hodně se mi stýská po mém PRAVÉM domově. =) Mamka dostala pozvánku na sraz rodáků a tam byl moc hezký citát.
"Domov je něco, co nelze vyjádřit ani tisíci slovy. Domov je místo, které navždy zůstane v našich srdcích a vždy se tam budeme rádi vracet."
Je to moc hezký citát... =') Ále, je ještě před námi celý měsíc, a tak vám radím, abyste si to užili, než půjdete zpátky do těch nudných škol, nebo začnete život super středoškoláka. =) Vaše Smile Anett =)
PS: Včera jsem se fotila a do záběru mi vlítla naše myša. :D Kubííí is sexy and he know it! <3

2 komentáře: