Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 22. září 2013

Konečně!!!

Moc se vám omlouvám, ale konečně mám čas vůbec napsat sem příspěvek. Jak jistě víte, pro někoho je tenhle rok důležitý, protože jde do školy a někdo jde do nové školy. HAI! Jsem oficiálně S T Ř E D O Š K O L Á K ! ! ! A taky blázen, ale to už jste si asi ráčili všimnout... Takže...

V neděli 1. jsem přijela na intr a tam jsem se ihned spřátelila se třemi holkami. Jednu už jsem znala, takže s tou jsem se ani nijak zvlášť nemusela seznamovat. Postupem dne jsem zjistila, že...
1.) jedna holka mě nemá ráda,
2.) má spolubydlící furt někde lítá, ale ani nevím kde,
3.) kamarádka se baví s tou holkou, která mě nemá ráda 
Á
4.) HROZNĚ MOC SE MI STÝSKÁ PO DOMOVĚ, RODINĚ, PŘÁTELÍCH A PO PSECH!!!
Nevím, jestli to takhle mají i ostatní "internátní", ale v neděli si vždycky přeju jet zpátky domů...
Takže první dny ve škole byly vcelku dobrý, protože učitelé nám říkali, o čem všem se budem učit, vybíraly se peníze, atd... prostě a jednoduše- RELAX!
Další týden jsem zjistila, že ta holka, která mě nemá ráda, mě prý má ráda a přišla jsem na způsob, jak s ní mluvit. No ještě něco jsem zapomněla napsat. Zezačátku tam byla jedna holka, které se všichni báli, protože se s ní nikdo nebavil a vypadala divně, ale pak jsem něco zajímavého zjistila... Petr (jediný kluk ze třídy, je nás 18) mi řekl, že Iva ráda kreslí a že má opravdu krásné obrázky. Dokonce sleduje Naruta jako já! (NARUTO - japonský seriál, v dnešní době hodně populární, ale na popularitu Pokémonů ještě nemá :/ škoda! :D) Začala jsem se s ní bavit a zjistila jsem, že s ní mám hodně společných zájmů, posloucháme stejnou hudbu a jsme stejní blázni! :D Konečně jsem si našla kamarádku, se kterou si opravdu rozumím. Samozřejmě že třeba s Markét a s Klér si taky hodně rozumím, ale máme třeba rády jiné písničky, filmy a tak... :) (PS: mám vás ráda holky, vždyť to samy víte, ne?)
Takže ten druhý týden jsme měli hned v pondělí sportovní den. :D Velká to událost... Běhali jsme, skákali jsme do dálky, házeli granátem a v poslední řadě vytrvalák a štafeta.. Byl to opravdu zážitek... z naší třídy cvičilo jenom 10 lidí. :D Ostatní buďto měli něco s nohou nebo jim nebylo dobře... Každý to známe, že ano? ;) Potom nudný den ve škole, dva dny seznamovací kurz a konečně pátek. Na seznamovacím kurzu sme byli v zoo, ve městě, na červené stezce, kde jsme se tak trochu ztratili a pak nás před večeři pobodaly vosy... Taky zážitek a hend na prvním výletě :D Celou noc jsme nespali a usli jsme až v půl šestý ráno... Vstávali jsme v půl sedmý! :D Pak jsme jeli ještě do jednoho údolí (Terčino údolí) a konečně jsme se vydali na cestu domů..hm do Třeboně. :D A v pátek pápá a jedu domůůů... O víkendu jsem si koupila nový oblečení a pak jsem si připadala týden ve škole jako Naruto... mám totiž nádhernou oranžovou mikinu. ;) <3
No třetí týden je za mnou a to jsem se konečně přestěhovala k Ivě (už jí jako její kámoši říkám Jackie ;) ) a celý týden jsme opravdu děsivě blbli... Taky se přidám k charitě ADRA (koho zajímá, co charita dělá, najde si to lehce na internetu :D) a učitelka na ekonomiku mi navrhla, že bych mohla dělat modelku pro návrháře... jelikož jsem měla spoustu času na přemýšlení u babči, tak jsem se rozhodla, že to zkusím :D Jsem blázen, že do toho jdu, ale kdyžtak si JENOM udělám ostudu před CELOU ŠKOLOU! :D :D :D Aspoň se zasmějeme! ;)
Teď se chystám s mamkou jet ještě do jednoho obchodu koupit si pár triček a ještě lak na vlasy... :D To je na dlouho a už fakt musím končit, protože by nikoho nebavilo číst mé bláboly... blá blá blá... já končím... blá blá blá... mějte se... blá blá blá... SAJONARA! Konora yo, bakera yo, dattebayo! :D Vaše Smile Anet
PS: na škole se učím angličtinu, němčinu, za rok španělštinu a doma se chci učit japonštinu... :D LE BLÁÁÁÁZEN!
                                         LE BLÁZEN: Tak málo stačí ke spokojenosti! =)

                            LE NARUTO A LE KONOHAMARU: Konečně spolu na pokoji! <3 :3

Žádné komentáře:

Okomentovat