Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

úterý 28. května 2013

Úterýýý!

 
Dnešek byl velice zajímavý... Máme za sebou tři velká testování a teď jenom čekáme na výsledky a na známky, co nám oznámí učitelé. Docela se toho bojím, protože nejhorší úspěšnost jsem měla v matice: 75% a 61,11%. Tak uvidím, jak to dopadne.
Nepsala jsem sem hodně dlouhou dobu, protože jsem zkrátka neměla čas a taky mám jiný povinnosti. Jelikož se naskytly menší problémy, tak jsem na nějakou dobu u babičky a pořád se musím učit. Většinou se vykecám na to, že z ničeho nepíšeme. :D No jo, na mojí babičku se holt musí takhle. Ale i to občas nepomáhá a já se musím tak jako tak učit, učit, učit a učit. Taky jsem dlouho nepsala na náš společný blog http://na-vlastni-nebezpeci.blogspot.cz/ . Asi bych měla zase azčít psát, ale nejsem jediná, kdo tam píše, tak by se mohly snažit i ostatní holky. Nedávno jsme byli v Jindřichově Hradci na velice zajímavé exkurzi, ze které jsme si odnesli jen moc dobrý bonbóny. :D Byli opravdu výborný. Jelikož učitelka předtím nevybírala peníze, tak o týden později nás poprosila, jestli by to někdo nevybral. Trochu jsem nadzvedla ruku, a tak se stalo to, že další týden jsem od každýho vybírala 56 Kč. Bylo to úmorný, ale byla sranda pozorovat kluky z naší třídy, jaký dělají obličeje při zjištění, že částku nemají. Nakonec jsem to naštěstí vybrala a vyhla jsem se uškrcení od učitelky. A teď, týden po sebrání peněz, probíráme tablo a fotky. Jelikož Klér má mnoho různých povinností, tak mě poprosila, jestli bych nevybrala 150 Kč na dárky pro učitelky, učitele a fotky. Je to velká zábava, protože sama se v tom nemůžu vyznat... :D No jo, holt mně matika nejde... Takovj je život... Jelikož za chvíli budeme končit, tak to radši rychle dopííííííšu... Pá! :D

3 komentáře:

  1. Bejt třídní pokladní je nejhorší co může bejt.. ;D nechtěj takovou funkci, občas bych své milé spolužáky nejradši zastřelila.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ted v tom mám další a ještě větší zmatek :D já bych je vždycky ráda zastřelila :D :D :D

      Vymazat
  2. Dneska jsem byla svědkem, jak počítáš, že =D

    OdpovědětVymazat