Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pondělí 29. srpna 2011

Spaní u Karla

Nakonec z toho všeho zmatku se mi povedlo vyváznout celá živá, ale trochu se mi pokroutil mozek tak bacha na mě :D S Karlem(vlastně Klárou) jsme se dohodli, že by sme mohli spát u Kláry na chalupě.Navrhla jsem to i ostatním holkám.Takže jsme se domluvily já, Síma(Sajmon), Klára(Karel) a Barča(Bob).

Ve středu 24.srpna jsme se sešly v půl druhé v parku ale řekly jsme si, že by v knihovně bylo lépe.Vyrazily jsme tedy do knihovny.Tam jsme se dohodly, že budeme spát na tý chalupě v sobotu.Ve tři hodiny jsme se tam měly sejít.Klára pak odešla a přišla Verča.Všechno jsme Verče řekly, jak jsme se dohodly.
Za chvíli Vám napíšu o tom spaní, jak se podačilo a jak jsme se s holkami bavily :) Zatím se mějte....Vaše Anett :)

2 komentáře: