Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

pondělí 1. srpna 2011

PRÁZDNINY

Ahoj!Sorry, že jsem dlouho nepsal, ale bohužel nebyl čas a já sem mel tolik práce, že by to pro vás byla jenom noční můra.Určite jste si přečetli o výletu do Prahy od Sajmona a Karla a jestli ne doporučuju vám si to přečíst na stránkách www.na-vlastni-nebezpeci.blogspot.com .Jiste vás zajímá, co jsem v ten den delal, protože já jediný na tom výlete nebyl.Ráno jsem napsal SMS máme, že mi je blbe a boli me hlava.Máma zavolala a řekla mi, že mám zůstat doma.Díval jsem se na filmy a relaxoval.Jednou si od školy můžu odpočinout, ne? =D Odpoledne jsem nakecal máme, že mi je líp a zeptal jsem se jí, jestli bych mohl ke kámošům na náštěvu.Tak pak celé odpoledne jsem byl venku, blbli jsme s kámoši a pak večer jsem si chvíli psal s Karlem a Sajmonem o tom výlete.To je vše, co jsem vám chtěl popsat o svém dni místo výletu.
Váš Antonio B)

Žádné komentáře:

Okomentovat