Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 19. července 2015

Change my life

......... - Trošku jsem se změnila....... ale jenom maličko :D


Vím, že si tohle nejspíš nikdo nepřečte. Je ani ne polovina prázdnin a já po těchhle prázdninách se stanu třeťákem. Co všechno se změnilo?
Tak v první řadě asi to, že se chovám jinak a i tak mluvím. Když si třeba pročítám starší příspěvky, tak se v tom teď nepoznávám. Říkám si, jestli jsem tohle opravdu psala já. :D Nejspíš jo...
Ve druhém ročníku jsem začala chodit na více sportů. Nejen na volejbal ale i na fotbal, florbal, basket a nohejbal. :D Ano, su klidný!
V březnu tenhle rok jsem začala brigádu v McDonald's. Všichni si říkáte: "Ta se má." .... - nemá. -,-"
Nebo si taky říkáte: "To musí být dobrý pracovat v mekáči, tam chci taky." .... - nechcete. -,-"
Jak bych to jenom řekla. Jako můžete tam chtít i jít, ale já mám smůlu, protože tam byly nepříjemný ženský, který mě peskovaly snad za všechno. Včera jsem tam byla naposledy. To ony samozřejmě neví. A když mě jedna managerka už popáté za něco okřikla, tak jsem se na ní poprvé usmála a řekla jí, že se omlouvám za svojí chybu. Jak jí hnedka sklaplo a celou směnu mi neřekla ani slovo. To jsem si úplně vychutnala. A do mekáče mě už nikdo nikdy nedostane. Nebo aspoň ne do toho našeho.
Jinak mám zase brigádu na správě města celý dva měsíce. Doufám, že mi trochu připlatí, protože si šetřím na herní notebook.
Co tu mám z mých dalších změn? ...... Mám podmínku na intru, protože mě holky překecaly, abych si s nima zapálila na pokoji. Když je někdo blbej, tak blbej zůstane. :D
A co kluci? Jako mám kámoše, ale prostě to jsou takoví tupci, že bych s nima nechodila. Jeden kluk se mi moc líbí, fakt si spolu rozumíme, a co jsem slyšela od holek, tak se prý na mě furt kouká. Znáte to. Každá věc má své ALE. :D
Tady se taky najde jedno ale.... :/
Ten kluk už holku má. :( :( Fakt mám na tohle smůlu.
Jinak za týden frčím na víkend k taťkovi, kde uvidím sestru s malou Adélkou.
12. března se kolem pátý narodila mojí sestře maličkatá Adélka. :3 Je opravdu nádherná a když se směje, tak je úplně k sežrání. Takový malý medvídek....
A další moje změna? ........ zdá se mi, že jak začaly prázdniny, tak jsem zase přibrala. To je tím, že člověk přestane chodit na všechny ty sporty, může žrát kolik chce. Jenže s tím chci praštit. :)
Prostě mi dnes začíná cvičení a posilování, normální jídlo a žádné sladké. :D :D Schválně jak dlouho s tím vydržím. Známe se že ano? :D :D :D :D
Tak uvidíme. A za půl hodiny jedu k příbuzným, takže se jdu připravit a vy se mějte!
Arrive derci :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat