Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

neděle 12. srpna 2012

Prázdniny

Ahoj, jak se všichni máte? Určitě skvěle, protože končí první měsíc prázdnin a začíná druhý! Já jsem si zatím prázdniny užívala hodně, protože skoro pořád chodím ven s kámoškama nebo se psama a nebo s mladší sestřenkou. :-D Řeknu vám, je to sranda mít někoho, s kým si pořádně zablbnete. Takže teď bych ráda napsala, jak jsem se zatím měla. Byla jsem v Ústí nad Labem a tam to bylo úžasný. Já vím, že se říká, že Jihočeský kraj je samá louka, samej les a všude kopce, ale ty kopce v Ústí. Řeknu vám, že jsem měla strašně velkou chuť se projít až na vrchol těch kopců. ;) Takže v Ústí sjem si to užila a koupila jsem si tam žabky a hezkej klobouk. Jela jsem tam s Dášou, protože neměla doprovod a taťka se z práce ulejt nemohl. Brácha o tom ani nemluvím, stejně by tam nejel. Takže sem chci dát fotky z Ústí, co jsem pořídila a jestli mi zbyde ještě trocha místa, tak vám napíšu, kde jsem ještě byla.























































Tak a to jsou fotky z našeho výletu. :-D Povím vám, že jsme měli tolik skvělích zážitků, že by se nám každej smál ještě celý rok. Tak se zatím mějte a užívejte si prázdnin. Vaše

Smile Anet

4 komentáře:

  1. klobouk je fakt pěknej ;)
    No to je fajn, že sis to tam užila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jj díky :-) :D taky že je skvělej! jj a za rok pojedem zase ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek je opravdu vidět, že jste si to užili. Hrozně Vám závidím. S pozdravem tvůj obdivovatel Kubík =D

    OdpovědětVymazat
  4. jé díky =D jn byla sranda na entou..

    OdpovědětVymazat